Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MarCool | użytkownik

imię i nazwiskoArtur Marcol adresJastrzębie Zdrój zarejestrowany17.01.2005 @14:54:17 ostatnio na stronie29.06.2016 @15:16:18

Studiuje Grafike, kocham paktofonike.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.marcool.net Gadu-Gadu9155737
digarty7 komentarze110 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bocoloco    10.08.2009 @19:33:58
a znamy ;]
_______
pomysł czy wykonanie?
~ThisOnlyI    05.02.2009 @12:32:24
nie niej est to tylko ruiny starego czegoś tam :P
_______
''-Żyj! - krzyknęła nadzieja.
- Bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie...''
~hrb    05.02.2009 @12:22:45
a co to skład fartmana?

dzięki.
~Caveman    15.12.2008 @19:33:07
mam Cie
_______
nie dziękuj,
oceń.
~Anchee    18.02.2008 @22:14:56
o dziękuję za pozytywne nakręcenie póki co morduję się z photo shopem. corel wydaje mi się przystępniejszy. zobaczymy co z tego wyniknie
~Shaggi    25.10.2007 @20:44:35
jedyna osoba z grupy jastrzębie zdrój która coś tabletuje a nie tylko cyka zdjęcia pozdrawiam ^__^
_______
~najimi    06.06.2007 @08:08:01
~mlodyk    14.04.2007 @23:12:56
jestes boski ;D boski enrike
^MAJKOL    13.04.2007 @00:03:10
Planuje przerzucić się na v-ray'a tylko muszę załatwić sobie nowy sprzęt...
^Silmariena    04.04.2007 @09:19:09
~Bitels    04.03.2007 @21:08:11
Efekt zamierzony a jak bys to lep[iej poprawil ?
_______
Ol yes XD Bosko Jest
~Thalion    04.03.2007 @09:57:56
Dziękuję
_______
Portfolio: http://www.thalion.ovh.org
~Einkill    02.03.2007 @15:34:12
dzieki za koment pozdro
_______
say no more, speak to my hand
~Szpileczka    21.12.2006 @08:06:43
Dziękuję
~LittleLulu    12.12.2006 @00:38:24
3D to nie na moje mozliwości dzięki
_______
Maior sum quam cui possit Fortuna nocere
http://www.cyrodiil.iq.pl
~pinchermartin    11.12.2006 @21:13:23
_______
...jestli w istocie szlachetniejszą rzeczą znosić pociski zawistnego losu...
~gregsowa    10.12.2006 @15:06:11
hy thx)
~jakusDESKA    10.12.2006 @15:00:48
boski enriqe ;]
~MarCool    10.12.2006 @14:58:01
lekko sie przygarbilem ale tez jestem z fotki zadowolony ;]
ostatnio edytowane: 2006-12-10 14:58:36
_______
http://marcool.fm.interia.pl/marcool.jpg
~jakusDESKA    10.12.2006 @14:56:10
aleś ty piekny na tym zdjeciu ahhh ;] swietna galeria. oby tak dalej
^Silmariena    05.12.2006 @18:14:35
ha, dziekuje :D
~MasSs    20.11.2006 @02:07:29
heh pan ratownik
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt